Reklamácia tovaru

Postup pri reklamácii

Reklamovaný tovar spolu s kópiou daňového dokladu môžete priniesť osobne do našej predajneŽiline alebo v Poprade, ak sú pre vás predajne dostupné a vyhovuje vám to.

Druhou možnosťou je tovar zaslať poštou alebo kuriérom, spolu s kópiou daňového dokladu a uvedeným dôvodom reklamácie na našu adresu, aj s uvedením nášho tel.č. a emailu (dôležité pre kuriéra a sledovanie zásielky, jej včasné a správne doručenie ku nám!):

FAMON men, s.r.o.
Antona Bernoláka 55
010 01 Žilina

email: info@famon-men.sk 
Tel.: +421 950 577 717


Nárok na reklamáciu
si môžete uplatniť do 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru. Vašu reklamáciu riadne zaevidujeme a zodpovedne posúdime.

V lehote do 3 dní od doručenia vás budeme kontaktovať s vyjadrením, ako bola vaša reklamácia vybavená. V prípade, že bude potrebné zložitejšie odborné posúdenie chyby tovaru, sa lehota posúva na 30 dní. O všetkom vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.

Pozrite si celé znenie Reklamačného poriadku.